گردوی درگز کاندیدای نمونه استانی

 

‍ گردوی درگز کاندیدای نمونه استانی

گردوی میانکوه شهرستان درگز جهت انتخاب نمونه استانی کیل گیری شد.

🔸به گزارش روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان درگز کیل گیری باغ گردوی حبیب روحانی در سطح 7 هکتار واقع در کلاته بهبودی دهستان میانکوه با حضور دکتر کریم زاده  دبیر ستاد انتخاب نمونه ها در سازمان  ،رئیس ترویج،مسئول مرکز چاپشلو ومسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی جهت شرکت در رقابت استانی انجام شد.

🔸بهروز باقریان،مدیر جهاد کشاورزی درگز تقدیر از زحمات همه کشاورزان و تولیدکنندگان بخش های مختلف گفت: هرساله در زیر بخش های مختلف کشاورزی یک نفر بعنوان نمونه شهرستانی منتخب خواهد شد و نفرات برتر جهت رقابت در سطح استانی وسپس کشوری معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: افرادی که خود را واجد شرایط نمونه شدن می دانند ، می توانند با مراجعه به اداره ترویج و آموزش شهرستان درخواست خود را جهت بررسی مطرح نمایند.
🔸باقریان در پایان هدف اصلی از انتخاب بهره برداران و تولیدکنندگان نمونه را علاوه بر قدردانی از زحمات آنان، انتقال دانش به سایر کشاورزان و بهره برداران دانست و افزود: تجربه نشان داده وقتی از کشاورز نمونه ای تجلیل می شود، سایر کشاورزان آن منطقه برای دریافت اطلاعات به آنان مراجعه می کنند و مسلما این بهترین راه انتقال دانش است.
@Dargaz



تعداد بازدید : 844

هشتگ ها:    #درگز    #درگزآنلاین    #اخبار درگز    #میانکوه    #دربندی Dargaz    #dargazonline
whatsapp